Mercadotecnia Digital
La Mercadotecnia Digital té el seu fonament en les tecnologies que ens permeten estar més ràpida i àmpliament comunicats de manera interactiva, com ho són Internet i els dispositius mòbils. No perdem de vista la capacitat interactiva ja que això marca una diferencia important amb els mitjans tradicionals de comunicació massiva (tv, ràdio, diaris, etc.).Per això, l'ús d'aquestes tecnologies amb objectius escatològics se'ls denomina Canals de distribució digitals o interactius.
La Mercadotecnia Digital té el seu fonament en les tecnologies que ens permeten estar més ràpida i àmpliament comunicats de manera interactiva, com ho són Internet i els dispositius mòbils. No perdem de vista la capacitat interactiva ja que això marca una diferencia important amb els mitjans tradicionals de comunicació massiva (tv, ràdio, diaris, etc.).Per això, l'ús d'aquestes tecnologies amb objectius escatològics se'ls denomina Canals de distribució digitals o interactius.
La
Mercadotecnia Digital és la forma de màrqueting que fan servir els canals de
distribució digitals.
La
Mercadotecnia Digital inclou pràctiques i tècniques del Màrqueting per
Internet, però a més del propi Internet, fa ús d'altres canals, com la
telefonia mòbil. A través d'ella es poden realitzar pràcticament totes les
funcions del màrqueting tradicional (publicitat, màrqueting directe, etc.).
Alguns dels seus principals elements són les pàgines web, blocs, webinars,
podcasts, pagament per clic, cerca orgànica, xarxes socials, banners, email i
missatges SMS.
Andrea.
No hay comentarios:
Publicar un comentario